خبرگزاری کار ایران

عسگری در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

زاهدی وفا روحیه تعاملی ندارد/ در بحث تعامل وزرای این دولت با مجلس تجربه خوبی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۵۶

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بیش از ۴۰ میلیون نفر درگیر وزارت کار هستند و ماموریت های این وزارتخانه اقشار عزیزی مثل کارگران و بازنشستگان را دربرمی‌گیرد؛ لذا باید وزیر کار به لحاظ تیپ شخصیتی برون‌گرا باشد که ما چنین چیزی را از آقای زاهدی‌وفا ندیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی عسگری نماینده کرج در مجلس در جلسه صحن علنی امروز و در مخالفت با زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به حوادث و ناآرامی اخیر با بیان اینکه اگر قطعه قطعه شویم اجازه تجزیه ایران عزیز، مقتدر و مستحکم را نخواهیم داد، درخصوص وزیر پیشنهادی گفت: میز وزرات برای هر کسی مناسب نیست، باید یقین پیدا کنیم فرد معرفی شده شایستگی لازم برای تصدی وزارت کار را دارد.  شخصیت حقیقی و علمی آقای زاهدی‌وفا محترم است اما بحث ما احراز صلاحیت برای وزارت است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در بحث تعامل وزرای این دولت با مجلس تجربه خوبی ندارد و باید مراقب باشیم که این تجربه تکرار نشود.

عسگری با اشاره به صحبت‌های توسلی مخالف پیش از خود، عنوان کرد: من درباره شبهات قضاوت نمی‌کنم، اما طرح همین شبهات زیبنده وزیر دولت عدالت و مردم نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه «وزارت کار، وزارت مردم و ضعفا و طبقات مختلف مردم است» تصریح کرد: بیش از ۴۰ میلیون نفر درگیر وزارت کار هستند و ماموریت‌های این وزارتخانه اقشار عزیزی مثل کارگران و بازنشستگان را دربرمی‌گیرد؛ لذا باید وزیر کار به لحاظ تیپ شخصیتی برون‌گرا باشد که ما چنین چیزی را از آقای زاهدی‌وفا ندیدیم.

وی در ادامه اظهار داشت: آقای زاهدی‌وفا در طول مدت سرپرستی در کمیسیون مربوطه حضور پیدا نکرده است، در حالی که باید مشکلات با تعامل مجلس حل شود؛ وزارت کار برای حل مسائلش به تعامل با مجلس و ارکان نظام نیاز دارد که آقای زاهدی وفا چنین روحیه‌ای ندارد.

عسگری ابراز داشت: برنامه‌های آقای زاهدی‌وفا برای اداره این وزارتخانه ضعیف است و ‌ایشان نتوانسته به عنوان کسی که سه ماه سرپرست وزارت کار بوده برنامه جامعی برای تصدی این وزارتخانه ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز