خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

سوالات نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی بررسی شد/ هیچ سوالی به صحن ارجاع نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۷۶

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در جریان تشکیل جلسه امروز تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شدند و تعدادی دیگر به وی جهت ارائه گزارش مهلت دادند.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: سوال حبیب‌الله دهمرده از وزیر نیرو درباره "آخرین وضعیت تکمیل نیروگاه بادی میل نادر در استان سیستان و بلوچستان" بود که پس از استماع توضیحات محرابیان مقرر شد؛ مستندات سوال‌کننده، وزارت نیرو و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر به کمیته نیرو کمیسیون ارائه شود و درصورت نیاز اعضای کمیته از محل نیروگاه بازدیدی داشته باشند و پس از ارائه گزارش آن به کمیسیون، سوال‌کننده درخصوص قانع شدن یا ارسال سوال به صحن تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: قادری نماینده شیراز نیز سوالی را درباره "واگذاری نیروگاه‌ها براساس اصل ۴۴" مطرح کرد که مقرر شد؛ گزارش این مهم به کمیسیون ارائه و پس از آن تصمیم‌گیری بگیرند، همچنین وزیر قول داد؛ آخر هفته سفری به نیشابور داشته باشد و از نزدیک وضعیت پروژه‌های آنجا را بررسی کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد نیز درباره "بحث قطعی برق صنایع و انتقال آب" وزیر را مورد سوال قرار داد که پاسخ‌های وزیر برای این نماینده قانع‌کننده بود.

شریعتی اضافه کرد: بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دیگر جلسه امروز بود که وزیر پیشنهادی به سوالات نمایندگان پاسخ داده و سوابق خود را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز