خبرگزاری کار ایران

دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا:

بخشی از اعتراض‌ها به خاطر فشار اقتصادی است/ آن‌هایی که مسئولیت دارند بیشتر به اقتصاد مردم توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۵۳

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای گفت: یک بخشی از جامعه که با برخی گروه‌ها می‌آیند و قاطی می‌شوند به خاطر فشار اقتصادی است و منظور آقای اژه‌ای که گفتند باید تفکیک شوند این اشخاص هستند.

کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر تفکیک افراد بازداشتی در حوادث اخیر و همچین کسانی که زیر سن ۱۸ سال هستند که در این تجمعات بازداشت شده‌اند آیا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به این موضوعات وارد شده است، گفت: خیر بحث نشده است، اما کلا بحث این است که مشکلات اقتصادی اجتناب‌ناپذیر است و باید آن‌هایی که مسئولیت دارند در جامعه بیشتر به اقتصاد مردم توجه کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک بخشی از جامعه که با این گروه‌ها می‌آیند و قاطی می‌شوند به خاطر فشار اقتصادی است و منظور آقای اژه‌ای که گفتند باید تفکیک شوند این اشخاص هستند.

وی ادامه داد: یک بخش هم سازمان‌دهی شده هستند که از آن طرف آمده‌اند، کسانی که سازماندهی شده هستند قطعا دشمن‌اند و دوستدار ما نیستند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای درباره پیگیری وضعیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بازداشتی طی چند روز اخیر بیان کرد: آن را پیگیر هستند که بتوانند موضوعش را حل کنند.

وی درباره اخبار ضد و نقیضی که درباره پرونده فوت مهسا امینی مطرح است، گفت: هیچ خبری ندارم، فعلا گزارش نهایی نشده است و نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز