خبرگزاری کار ایران

آصفری در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش به وضعیت شغلی نیروهای خدماتی مدارس رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۴۲

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه نیروهای زحمتکش خدماتی مدارس با حقوق ناچیزی امورات خود را می گذرانند و امنیت شغلی ندارند از مسئولان آموزش و پرورش خواست به وضعیت شغلی این نیروها رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید وزارت آموزش و پرورش بر موضوع نیروهای زحمتکش خدمات تمرکز کرده و آن ها را تعیین تکلیف کند چرا که این افراد با حقوق ناچیزی امورات خود را می گذرانند و امنیت شغلی ندارند لذا خواهش من این است به وضعیت شغلی نیروهای خدماتی مدرسه، مدارس توجه شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دامداران در ماه های اخیر دام خود را در اختیار دولت قرار دادند تا بازار ثابت شود اما چند ماه است که وزارت جهاد کشاورزی مطالبات آن ها را پرداخت نکرده لذا تقاضا دارم این وزارتخانه نسبت به پرداخت مطالبات دامداران تعجیل کند.

وی تصریح کرد: تذکر بعدی من خطاب به آقایان سلبریتی است که در آشوب های خیابانی اخیر سوءاستفاده های خود را کردند این در حالی است که شهید چمران می فرماید؛ زمانی که در شیپور جنگ دمیده می شود آنگاه تشخیص مردم از نامرد داده خواهد شد اما این افراد که ادعای حمایت از مردم را دارند با وجود اینکه سن شان به حضور در جنگ اقتضاء می کرد اما باید پرسید در زمان دفاع مقدس کجا بودند.

آصفری گفت: همچنین افرادی که در آن طرف آب ها از آشوب ها حمایت می کنند چرا حتی یک خط نامه به سازمان های بین المللی بابت تحریم های غذایی و مواد اولیه در ایران ننوشته اند و چرا سلبریتی ها اقداماتی در جهت حمایت از مردم در زمان تحریم ها نکرده اند، این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس مطرح کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی انتظار است با کسانی که از اعتراض های مردم سوءاستفاده کردند و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی شدند برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز