خبرگزاری کار ایران

سلاجقه در جمع خبرنگاران:

یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۹۱

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی  سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:خوشبختانه در هفته قبل موضوع افتتاح سامانه محیط زیست کشور را داشتیم و این سامانه یکی از نیازهای اساسی کشور در بعد توسعه است و تمامی لایه های اطلاعاتی در آن موجود است و روی هم رفته می توان ط سیر توسعه کشور را ترسیم کرد.

وی عنوان کرد: در بحث اسقاط خودرو های اسقاطی، یک درصد از قیمت خودورهایی که قرار است به بازار وارد شود باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با همکاری با کشورهای همسایه برای حفظ زیستگاه های حیات وحش بیان کرد: برای همه گونه های در معرض خطر در کشور طرح داریم و همه طرح ها در حال اجرا است. بیشترین زیستگاه مشترک را با کشور ترکیه داریم که داریم صحبت می کنیم در مورد گذرگاه ها و معابر اقدامات لازم انجام شود و به طور کلی در زمینه معابر و گذرگاه با کشورهای همسایه مشکلی نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز