خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری تیم تروریستی در مرزهای آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۸۷

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین اعضای تیم تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد احمدی با اعلام این خبر گفت: دو نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

به گفته فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی، در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه با توجه به اوضاع پیش آمده در داخل کشور را داشتند که با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی دستگیر و شناسایی شدند.

احمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش در مرز‌ها خط قرمز ماموران مرزبانی است، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز