خبرگزاری کار ایران

با حکم اسماعیلی؛

«شهرام وثوقی‌راد» معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۹۸

آئین تودیع و معارفه شهرام وثوقی‌راد و عباس هنرمند، معاونان جدید و سابق ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نیز پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم علاوه بر غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، جمعی از معاونان و مدیران دفتر رئیس‌جمهور، رئیس و دبیر شورای‌اطلاع‌رسانی دولت و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند.

اسماعیلی همچنین در حکمی عباس هنرمند را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد.

متن حکم اسماعیلی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شهرام وثوقی‌راد

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات به عمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام شایسته وظایف محوله موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز