خبرگزاری کار ایران

پیام‌های تسلیت جداگانه عارف در پی درگذشت سید قادر لاهوتی و طاهره هاشمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۸۷

در پی درگذشت سید قادر لاهوتی از چهره‌های فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویر احمد و نیر حاجیه خانم طاهره هاشمی بهرمانی، خواهر آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمدرضا عارف در پیام‌های جداگانه‌ای این دو ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام به مناسبت درگذشت سید قادر لاهوتی به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

امروز دل ماتم​زده مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد  از کوچ مردی بزرگ و انسانی والامقام جناب آقای دکتر سید قادر لاهوتی به درد آمده است؛ بی شک حضور سبزش بارور کننده درخت دانش و آگاهی بود.

فعالیت‌ها و اقدامات او در زمان حیات پر برکتش تنها آگاهی دادن نبود بلکه صداقت و اخلاق و پشتکار از ویژگی‌های بارز و میراثی بود که به جاگذاشته است.

ضمن تسلیت درگذشت دکتر لاهوتی که مصلحی نیک اندیش بود  به خانواده محترم ایشان، یاران و دوست داران آن مرد بزرگ و مردم نجیب استان کهگیلویه و بویر احمد  و همه اصحاب فرهنگ و دانش از درگاه حق تعالی برای آن فقید فرزانه رحمت ومغفرت الهی آرزومندم.

همچنین در پیام تسلیت رئیس بنیاد امید ایرانیان خطاب به محمد هاشمی آمده است:

برادر بزرگوارم جناب آقای محمد هاشمی

درگذشت خواهر محترمتان، حاجیه خانم طاهره هاشمی بهرمانی موجب تاثر و تالم شد.

این مصیبت را به جنابعالی، خاندان معزز هاشمی و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض می کنم. از خداوند منان  برای جنابعالی که از چهره های خدوم و میراث دار ارزشمند فقیه عالیقدر آیت الله هاشمی رفسنجانی هستید  و بستگان داغدار طول عمر باعزت مسالت می کنم.

امیدوارم روان پاک آن بانوی والامقام با حضرت زینب کبری (س)محشور باشد.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز