خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

استفاده فراجا از پهپادها و سامانه‌های بومی هوشمند برای پایش مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۰۴۵

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: با استفاده از پهپادها و سامانه‌های هوشمند، مرزها را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضدانقلاب ناامن کردیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع با تبریک ایام صنعت دفاعی به مجموعه دست‌اندرکاران صنعت دفاعی گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستاوردهای بزرگی در حوزه ریزپرنده‌ها، سیستم پدافندی و مقابله با انواع موشک‌هایِ در اختیار دشمن داشته است. 

وی ادامه داد: امروز توانمندی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح و خصوصا نخبگان عزیز و دانشمندان این مرز و بوم در وزارت دفاع به سطحی رسیده است که نه تنها قدرت بازدارندگی ایجاد کرده بلکه دشمنان را نیز از این توانایی هراسان کرده است.

به گفته فرمانده کل انتظامی، این باعث افتخار مردم عزیز ما و نیروهای مسلح هست که امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت مثال‌زدنی و با ثبات در منطقه و حوزه بین‌الملل هست.

اشتری با بیان اینکه در تمام مجموعه‌های ما مثل فرماندهی هواپیمایی فراجا، با استفاده از پهپادهای به‌روز و بالگردها، پشتیبانی مناسب صورت می‌گیرد، اظهار داشت: امروز با پهپادها و سامانه‌های هوشمند، مرزها را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضد انقلاب نا‌امن کردیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز