خبرگزاری کار ایران

ادعای وقیحانه تلویزیون اسرائیل درباره افزایش عملیات‌های موساد در ایران حتی بعد از اعلام احیای توافق

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۰۳۸

کانال ۱۲ اسرائیل ادعا کرد که عملیات‌های سری موساد در ایران برای جلوگیری از تبدیل شدن به کشوری "در لبه توانمندی‌های هسته‌ای"حتی بعد از اعلام احیای توافق افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربی الجدید، کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل ادعا کرد، در سایه گزارش‌هایی مبنی بر نزدیک بودن تهران و واشنگتن به توافق احیای برجام طی چند روز یا چند هفته پیش‌رو، دستگاه جاسوسی اسرائیل، موساد عملیات‌های سری خود در عمق ایران را افزایش خواهد داد.

در این گزارش که شب گذشته از تلویزیون اسرائیل پخش شد، کانال ۱۲ این رژیم اعلام کرد که استراتژی جدیدی که اسرائیل طی روزهای پیش رو در پیش خواهد گرفت "هدف قرار دادن سایت‌ها و تأسیسات ایرانی تولید کننده سانتریفیوژهای مورد استفاده در غنی‌سازی اورانیوم، راکتورهای هسته‌ای، پادگان‌های آموزشی و رسیدگی به پرونده دانشمندان ایرانی" را شامل می‌شود.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد عملیات‌هایی را علیه اهداف ایرانی در خاورمیانه انجام دهد و این عملیات‌ها فقط به داخل خاک ایران محدود نمی‌شود.

در این گزارش آمده است که هدف از انجام این عملیات که حتی بعد از اعلام احیای توافق برجام نیز ادامه خواهد داشت، جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری "در لبه توانمندی‌های هسته‌ای"، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز