خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ شیخ:

پهپادی ارتش آورده‌های آموزشی فراوانی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۳۳

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه رزمایش مشترک پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده‌های فراوانی در حوزه آموزش پهپادی داشته و خواهد داشت، گفت: دانشجویان را در این رزمایش به میدان آوردیم تا یافته‌ها و آموزش‌های خود را با واقعیت‌های میدان رزم تطبیق دهند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با بیان اینکه رزمایش‌ها صحنه آزمایش آموزش‌ها است و این یک قاعده کلی است که ما به آن معتقدیم، گفت: در این صحنه آنچه را که ما به دانشجویان آموخته‌ایم مورد سنجش و ارزیابی قرار داده ایم.

وی افزود: در بحث پهپادی، شاکله آموزشی در داخل ارتش در دانشکده پهپاد شکل گرفته و دانشجویان این دانشکده را بعد از طی دوره‌های خود به دوره تخصصی می‌فرستیم و امروز این دانشجویان را به صحنه رزمایش آوردیم تا شاهد کار عملی از نزدیک باشند.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه بخشی از پهپادهایی که در این رزمایش شرکت می‌کنند تحت هدایت دانشجویانی است که دوره‌های تخصصی را طی کرده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش میدان آزمایش و آموزش بزرگی برای ماست که با پای کار آوردن نیروهای مختلف توانستیم یک کارگاه عملی خوبی را برای دانشجویان فراهم کنیم تا در میدان واقعی رزم آموزش لازم را ببینند.

امیر سرتیپ شیخ ادامه داد: ما در هر رزمایشی که برگزار می‌شود دانشجویان را به صحنه می‌آوریم تا در کنار عناصر عملیاتی قرار گیرند و یافته‌های آموزشی خودشان را با واقعیت‌های صحنه نبرد تطبیق دهند.

وی در پایان تاکید کرد: رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ما آورده بسیار زیادی در حوزه آموزش پهپادی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز