خبرگزاری کار ایران

در دومین روز سفر استانی هیات دولت به کرمان؛

وحیدی دستور تسریع رسیدگی به ساماندهی حاشیه کرمان را داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۵۴

وزیر کشور ضمن موافقت با اجرای طرح ساماندهی حاشیه شهر کرمان گفت: با توجه به اینکه اقدامات کارشناسی و علمی در راستای ساماندهی این منطقه انجام شده و حل مشکلات مردم ضرورت دارد، دستور تسریع در اجرای ساماندهی این منطقه صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی به همراه محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در محله شهرک صنعتی (شهرک شهید همت) کرمان ضمن بازدید با اهالی این مناطق نیز دیدار و گفت و گو کرد. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز که در ادوار مختلف طرح ساماندهی حاشیه شهر کرمان را پیگیری کرده، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

محمدرضا پورابراهیمی در این دیدار با اشاره به تهیه طرح جامع ساماندهی شهرک شهید همت گفت: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد و کار کارشناسی طرح ساماندهی این شهرک به عنوان نخستین منطقه از حاشیه شهر کرمان آماده است که از وزیر محترم کشور درخواست داریم تسریع در اجرای این طرح را در اولویت قرار دهد.

رییس جمهور که سفر خود به کرمان را از عصر دیروز (پنجشنبه) آغاز کرده، صبح امروز دقایقی بعد از حضور در گلزار شهدای کرمان، عازم جنوب این استان شد.

رییسی پس از ورود به فرودگاه جیرفت با بالگرد بازدید هوایی خود را از مناطق جنوبی استان کرمان آغاز کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز