خبرگزاری کار ایران

با حضور حسینی؛

۱۷۰۱ واحد مسکن روستایی و آغاز  احداث ۶۳۰۴ واحد مسکن افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۵۲

معاون امور مجلس رئیس جمهور در بازدید از چندین پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی در جیرفت در گفت و گو با فرماندار،  امام جمعه، نماینده مردم شهر و مسئولین دستگاههای اجرایی،  نیازمندی ها و مشکلات مربوط به تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی پنجشنبه شب در جریان سفر استانی کاروان دولت مردمی به استان کرمان با حضور در جیرفت به عنوان نماینده رئیس جمهور، ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های مختلف، دو پروژه مربوط به نهضت ملی مسکن و فاز نخست پایانه صادرات میوه شهر را افتتاح کرد.

 حسینی در آیین افتتاح یک هزار و ۷۰۱ واحد مسکن روستایی و آغاز عملیات اجرایی ۶ هزارو ۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی جنوب کرمان در قالب نهضت ملی مسکن، اظهار داشت:  آیت الله رئیسی در دوران انتخابات نسبت به ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال به مردم وعده دادند که انجام آن یک رکورد تاریخی در فعالیت های عمرانی کشور خواهد بود.

 معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت مصمم است به وعده خود در خصوص احداث ۴ میلیون مسکن عمل کند و در این راستا همه دستگاه ها موظف به همکاری هستند و نباید هیچ‌گونه تنگ نظری در این خصوص انجام گیرد.

 حسینی تصریح کرد: همان طوری که دولت، آزادسازی سواحل را از خود دستگاه های دولتی آغاز کرد امروز هم این تاکید وجود دارد و به وزارت راه و شهرسازی اختیار داده شده که زمین های مربوطه برای ساخت مسکن را در اختیار گرفته و آن را در خدمت مردم قرار دهد.

 دکتر حسینی ابراز امیدواری کرد با اهتمام، جدیت و همت والای همه دستگاههای استان کرمان شهرستان جیرفت ، پروژه‌های مربوط به نهضت ملی مسکن به سرعت به نتیجه رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

  حسینی سفر رئیس جمهور و دولت مردمی به همه استان‌های کشور در کمتر از یک سال را نشاندهنده روحیه جهادی و انقلابی و اهتمام دولت برای رسیدگی به مشکلات مردم توصیف کرد و گفت: باید نیازهای مبرم و اساسی مناطق مختلف کشور را شناسایی و با اقدام مناسب و خدمت صادقانه به مردم رضایت آنان را جلب کنیم.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور همچنین از پایانه صادرات میوه و محصولات کشاورزی گلشن آرا ، بازدید و ضمن افتتاح خط نخست آن، بر لزوم تسریع در تکمیل و راه اندازی سایر خطوط این مجموعه و تکمیل زنجیره صادرات محصولات کشاورزی، اظهار داشت: استان کرمان از محصولات متنوع و با کیفیتی برخوردار است و ضرورت دارد با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی، این محصولات ارزش افزوده پیدا کرده و به سایر کشورها صادر شود.

حسینی گفت: دولت نسبت به فراهم کردن زمینه های لازم برای ارتقاء سطح تبادلات تجاری و صادرات، به سایر کشورها بویژه همسایگان، اهتمام ویژه ای دارد و در قالب سیاست همسایگی،  سطح و حجم روابط با همه کشورها بویژه کشورهای همسایه افزایش داشته است.

  معاون رئیس جمهور مشارکت دستگاه های مختلف در زمینه صادرات محصولات کشاورزی را  به نفع مردم استان و کشاورزان عزیز  دانست و گفت: تلاش در این زمینه می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای جوانان ایجاد کرده و توسعه استان را  به همراه داشته باشد.

  حسینی در ادامه مطالبه توسعه فرودگاه جیرفت به منظور صادرات محصولات کشاورزی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت:  این گونه موارد با پیشنهاد دستگاه های مربوطه در دولت مطرح می شود و پس از بررسی های لازم، اجرایی می شود. از آنجایی که فرودگاه جیرفت می تواند در زمینه صادرات محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته باشد، در دولت این مطالبه را مطرح خواهیم کرد تا از ظرفیت فرودگاه جیرفت در حوزه کشاورزی و صادرات استفاده بیشتری صورت گیرد.

  پایانه صادراتی گلشن آرا با ظرفیت ۷۰ هزار تن و با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان احداث شده و ظرفیت اشتغال برای ۲۰۰ نفر را دارد. این پایانه با هدف بسته بندی با کیفیت و مناسب محصولات کشاورزی و مرکبات جنوب استان کرمان و صادرات آن به کشورهای همسایه و آسیای میانه احداث شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز