خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

موازنه جدید بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۲۶

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: موازنه جدید بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ایجاد شده که نتیجه آن درخواست‌های پیاپی آتش بس برای پایان درگیری‌ها می‌بینیم.

به گزارش ایلنا، سردار رسول سنایی‌راد با اشاره به جنایات اخیر رژیم صیهونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت: تمایل رژیم صهیونیستی برای آتش بس را می‌توانیم یک شاخص برای سنجش قدرت واقعی این رژیم بدانیم که سالهاست به جای شعار نیل تا فرات، دور خودش حصار کشیده و مقابل محور مقاومت، ناتوان مانده است. 

وی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده اشتباه‌های وسیع محاسباتی است که آن‌ها را گرفتار این وضعیتی کرده که برای خروج از آن دست به ریسک‌های این چنینی می زنند که خروجی آن افزایش بی اعتباری این رژیم است. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا درخصوص میزان قدرت موشکی محور مقاومت و ضعف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی به خصوص سامانه گنبد آهنین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی راکت‌های میانگین ۸۰۰ دلاری مقاومت را با موشک‌های چند ده هزار دلاری پاسخ می دهد و امروزه علاوه بر امکانات فنی و به روز محور مقاومت، تجربیات زیادی نیز درخصوص نحوه به کارگیری و شلیک و سازماندهی موشک‌ها و راکت‌ها توسط این رزمندگان در میدان نبرد استفاده می‌شود که ناتوانی سیستم‌های پدافندی موشکی رژیم صهیونیستی به خصوص سامانه گنبدآهنین را در پی دارد و توانسته موازنه جدیدی را بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ایجاد کند که نتیجه آن را در درخواست‌های پیاپی آتش بس برای پایان درگیری‌ها می‌بینیم.

سنایی‌راد درباره اثر قدرت موشکی محور مقاومت بر معادلات منطقه تصریح کرد: جریان مقابل محور مقاومت به گفتمان و تئوری رئالیسم معتقد است و بر همین مبنا قدرت موشکی مقاومت پیام واضحی به آن‌ها ارسال می‌کند که رژیم صهیونیستی و آمریکا را به تغییر تصمیمات آینده خود در بحث درگیری با محور مقاومت وامی‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز