خبرگزاری کار ایران

ایزدپناه در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش سریال تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را پایان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۷۶

نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید و فرهنگیان را از بلاتکلیفی رها سازید. اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز مطالبه جدی این قشر است و دولت باید آنها را دریابد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ایزدپناه در نشست علنی امروز (سه شنبه 11 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بارش های سیلابی این روزها تلفات جبران ناپذیری در کشور به جا گذاشت، ضمن عرض تسلیت به خانواده های متوفیان این حادثه، متاسفانه در شهرستان های ایذه و باغملک بر اثر سیل تعدادی از همشهریان عزیز جان باختند و صدمات مالی بسیار سنگینی وارد گردید به نحوی که جاده های ارتباطی، پل ها، آب شرب و زیرساخت های برق شهرستان به شدت آسیب دید.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس یازدهم افزود: در حوزه کشاورزی نیز بخش های سیلون و می داوود، بخش مرکزی باغملک و بخش هایی از شهرستان های ایذه و دهدز دچار آسیب های جدی شده اند و دامداران و عشایر در محاصره سیل قرار دارند و آسیب فراوانی به آنها وارد شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان ذی ربط خصوصاً سازمان مدیریت بحران و هلال احمر گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر به امور مردم رسیدگی و نسبت به رفع مشکلات و خسارات وارده اقدام شود.

ایزدپناه گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید و فرهنگیان را از بلاتکلیفی رها سازید. اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز مطالبه جدی این قشر است و دولت باید آنها را دریابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز