خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکر شفاهی:

گزارش جامعی از خسارات سیل اخیر به حوزه کشاورزی و دامداری در دست تهیه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۷۵

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از گزارش جامع خسارات وارده سیل به بخش کشاورزی و دامداری به انضمام تکالیف بر زمین مانده دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد عسکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد بودیم که سیل خسارات زیاد مالی و جانی به ملت ایران وارد شد، گفت: حضور به موقع رئیس جمهور و مدیران و مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس باعث شد تا امکانات برای مدیریت بحران بسیج شوند اما تکالیف بر زمین مانده از گذشته باعث شد تا حجم خسارات بالا رود.

وی یادآور شد: خسارت زیادی به کشاورزان و دامداران در اکثر استان‌ها به ویژه استان فارس وارد شده است. ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی، بانک‌های عامل، سازمان برنامه و بودجه و بیمه مرکزی در راستای امهال وام‌ها و ارائه تسهیلات اقدام کند. شاهد خسارات سنگینی در استان فارس به مردم  بودیم و باید از استاندار فارس و مسئولانی استانی تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی با توجه به دستور رئیس مجلس مصمم است که گزارش جامعی از میزان خسارت وارده سیل اخیر به انضمام تکالیف بر زمین مانده دستگاه‌های متولی تهیه کرده و در اسرع وقت در اختیار مجلس قرار دهد. تقاضا داریم که دولت و سازمان برنامه و بودجه به مطالبات کشاورزان توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در زمینه مطالبات بازنشستگان نیز انتظار داریم دولت محترم و رئیس سازمان برنامه و بودجه هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکل این عزیزان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز