خبرگزاری کار ایران

امیر آشتیانی:

برقراری خط هوایی مستقیم میان کاراکاس - تهران اقدامی ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۳۵

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برقراری خط هوایی مستقیم میان کاراکاس - تهران را اقدامی مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر محمد رضا آشتیانی در دیدار با «رامون بلاسکز» روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا را به دلیل اشتراکات فراوان سیاسی، اقتصادی، و دفاعی، اراده سیاسی رهبران دو کشور، مواضع مشترک نسبت به تحولات منطقه‌ای و بین المللی و به ویژه در برابر سلطه خواهی و یک جانبه گرایی استکبار جهانی وامپریالیسم را راهبردی توصیف کرد و با اشاره به اراده مقامات دو طرف برای گسترش و تعمیق روابط دو کشور، برقراری خط هوایی مستقیم میان کاراکاس - تهران را اقدامی مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم ونزوئلا به جمهوری اسلامی ایران بر توافقات پایدار فی ما بین در عرصه‌های مختلفی نظیر معدن انرژی، نفت، نیروگاه، و همچنین همکاری در حوزه‌های علمی و فناورانه، دفاع، حمل و نقل و ارتباطات، خودرو، پزشکی و درمانی، کشاورزی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

در این دیدار رامون بلاسکز با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور ونزوئلا آقای مادورو به ایران بر پیگیری توافقات فی ما بین و گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز