خبرگزاری کار ایران

نهمین رزمایش اطلاعاتی سپاه در غرب کشور؛

سرلشکر سلامی: از جدیدترین ابزارها و تکنیک‌ها استفاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۲۷

فرمانده کل سپاه با اشاره به برگزاری نهمین رزمایش اطلاعاتی سپاه اظهار داشت: در این رزمایش از پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین ابزار‌های توسعه یافته اطلاعاتی، تکنیک‌های نوین اطلاعاتی و تجربیات اطلاعاتی سپاه استفاده شده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با اشاره به برگزاری نهمین رزمایش اطلاعاتی وسیع در سطح استان‌های غربی کشور گفت: این رزمایش در سطح استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، لرستان و زنجان برگزار شد که هدف اصلی آن افزایش سطح آمادگی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، ارزیابی آمادگی نیرو‌ها و مرتفع سازی نواقص موجود، بالا بردن پیشرفت‌ها برای مقابله با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و ارتقای سطح آمادگی اطلاعاتی بود. 

وی با بیان این که یک مواجهه جهانی و آرایش فشرده از قدرت‌های شیطانی درباره ایجاد خلل در امنیت جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته وجود دارد، اظهار داشت: در این رزمایش شرایط واقعی شبیه‌سازی شد و در آن از پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین ابزار‌های توسعه‌یافته اطلاعاتی، تکنیک‌های نوین اطلاعاتی و تجربیات اطلاعاتی سپاه استفاده شده است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات ارزنده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در برقراری امنیت شمالغرب کشور اشاره و تصریح کرد: این قرارگاه عملیاتی امروز به سد نفوذناپذیری در برابر دشمنان تبدیل شده که ما شاهد استقرار امنیت پایدار در مرز‌های شمال ‌غرب کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز