خبرگزاری کار ایران

از دقایقی قبل؛

صحن علنی مجلس آغاز به کار کرد/ ۲ تحقیق و تفحص در دستورکار نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۷۰

صحن علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه صحن علنی امروز ۲ مرداد مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل و به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی دستور نشست امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسوین امور داخلی کشور در مجلس در مورد: طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی-تخصصی

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد طرح دو فوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی(جداول منافع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است

گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها ۱۹۷۳.

گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت های دبیرخانه دائمی مجمع مجالس آسیایی.

گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی.

گزارش کمیسیون عمران مجلس در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت های فسوده پیرامون حرم مطرح حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰.

گزارش کمیسیون آموزش مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح ایجاد مدیریت متمرکز جهت تأمین ماشین آلاد و امکانات لجستیک در حوادث غیرمترقبه.

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیت های بر درآمد سرمایه.

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه پروتکل(تمدید) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلایم ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت های عضو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز