خبرگزاری کار ایران

با اعلام دستور کار هفته جاری انجام می‌شود؛

بررسی سوال نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۶۷۵

وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان روز سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (سه شنبه ۲۱ تیر ماه) به شرح زیر اعلام شد؛ 

بنابراین گزارش اعضای این کمیسیون روز سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۱۰ عضو ناظر در شورای عالی انرژی را انتخاب خواهند کرد، همچنین در این روز از ساعت ۱۴:۱۰ الی ۱۶ سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو بررسی خواهد شد. نمایندگان سوال کننده عبارتند از:

محمد کعب عمیر نماینده شوش، سید مصطفی محفوظی نماینده آبادان، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل، مهدی شریفیان نماینده تهران، محمدعلی محسن بندپی نماینده نوشهر، هاجر چنارانی نماینده نیشابور، محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و جعفر قادری نماینده شیراز.

این گزارش می‌افزاید بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت نفت و گاز اروندان نیز از ساعت ۱۶ الی ۱۶:۳۰ در دستور کار روز سه‌شنبه نمایندگان نیز قرار دارد.

همچنین اعضای "کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی" روز (دوشنبه ۲۰ تیر ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ مصوبات سفر به جزیره لاوان را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز