خبرگزاری کار ایران

صفری مطرح کرد:

آمادگی کامل ایران برای انتقال تکنولوژی به نیکاراگوئه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۴۶

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بر آمادگی کامل ایران برای انتقال تکنولوژی به نیکاراگوئه تاکید و از فناوری‌های پیشرفته، محصولات نانو و بایو تکنولوژی، دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی به عنوان ظرفیت‌های ایران و در عین حال اولویت‌های ایران در همکاری‌های اقتصادی با نیکاراگوئه یاد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امروز با موخیکا اوبرگون، وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه که جهت حضور در نمایشگاه شهر هوشمند در ایران به سر می‌برد، دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این ملاقات، وزیر نیکاراگوآیی که با دستورکار توسعه روابط دوجانبه با ایران در تمام زمینه‌ها بالاخص زیرساخت‌ها و فناوری‌های پیشرفته عازم ایران شده است، خواستار تعمیق هر چه بیشتر روابط دوجانبه بین ایران و نیکاراگوئه شد. 

در این ملاقات طرفین ضمن مروری بر روابط و همکاری‌های اقتصادی، بر ضرورت توسعه و تعمیق این روابط در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف تاکید کردند. 

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در ادامه این ملاقات ضمن تاکید بر آمادگی کامل ایران برای انتقال تکنولوژی به نیکاراگوئه، از فناوری‌های پیشرفته، محصولات نانو و بایو تکنولوژی، دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی به عنوان ظرفیت‌های ایران و در عین حال اولویت‌های ایران در همکاری‌های اقتصادی با نیکاراگوئه یاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز