خبرگزاری کار ایران

رحیم‌پور ازغدی:

قاره اروپا وحشی‌ترین قاره جهان است/ ۲۰ سال مذاکره کردیم، دوباره برای چه چیزی مذاکره کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۱۴

رحیم‌پور ازغدی گفت: امروز آقایان می‌گویند برویم با آمریکا بر سر مسائل هسته‌ای مذاکره کنیم. بیست سال مذاکره کردیم باز برای چه چیزی مذاکره کنیم؟ مقام معظم رهبری گفتند جنتلمن‌های شیک پوشی که با آن‌ها مذاکره می‌کنید همان تروریست‌هایی هستند که منطقه را به خاک و خون می‌کشند. آمریکایی‌ها در مذاکره فقط به دنبال امتیاز هستند اما در برابر این امتیاز‌ها چیزی نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ رحیم‌پور ازغدی در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: اگر با نگاه فلسفی نگاه کنیم که اسرائیل دولت جعلی است، دولت آمریکا هم ۲۰۰ سال پیش با نقض حقوق ده‌ها میلیون نفر تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: بزرگترین هلوکاست‌های تاریخ که در آمریکای جنوبی و شمالی رخ داد به همت و ریاست اروپایی‌ها بود.

ازغدی گفت: بلندترین نعره‌های حقوق بشر مبارزه با تروریسم توسط کسانی زده می‌شود که خودشان نقش اول را در نقض حقوق بشر ایفا می‌کنند. قاره اروپا وحشی‌ترین قاره جهان است. هیچ قاره‌ای به این اندازه در دنیا وحشی نیست. چون همه چیز دارند زبانشان دراز شده و با قدرت و پول به نوامیس تجاوز می‌کنند، پول مردم را می‌بلعند، شکنجه و کودتا می‌کنند و بعد ادعا می‌کنند که از حقوق بشر دفاع می‌کنیم.

ازغدی در ادامه گفت: آمریکا بزرگترین جنگ افروز جهان است و نمونه جنگ افروزی‌اش آن است که به اصطلاح دارند از حقوق بشر دفاع می‌کنند. خانم سانتی مانتال آرایش کرده شاعرانه سخنگوی وزارت جنگ‌ آمریکاست. آمریکا عصاره وحشی‌گری اروپا است. قاره آفریقا و آسیا را به خون کشیدند تا تمدن مدرنیته را به وجود بیاورند.

وی افزود: زن دکور صحنه آمریکاست. خصوصیات آن زن این است که خوشگل باشد نیمه برهنه باشد و باحجاب نباشد. این خصوصیات آن‌هاست. عروسک باربی که عروسک سکسی، چشم‌سبز پاهای بلند، موهای بلوند دارد نمونه اصیل زن آمریکایی است که توسط پنتاگون ساخته شده و می‌خواهند در تمام دنیا هم آن را اشاعه دهند.

وی افزود: آمریکایی‌ها اگر سال به سال اسرائیل نروند، بیعت نکنند، از آن‌ها حمایت نکنند هیچ وقت نمی‌توانند در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشند. جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای دادن گزارش به تل آویو می‌روند تا بتوانند حمایت آن‌ها را برای گرفتن کرسی در کنگره و سنا و حتی ریاست جمهوری داشته باشند.

این فعال اصولگرا افزود: تمام تاریخ اروپا جنگ بین قدرت انگلیس، فرانسه، آلمان و روسیه است. انگلیس قبلا پدر آمریکا بود الان هم تبدیل به نوچه آنان شده است. آمریکا در نژادپرستی شهره عام و خاص است در قدیم آبخوری سیاه‌پوستان و سفیدپوستان با هم فرق می‌کرد. شما چنین وحشی‌گری را در کجا می‌بینید؟

وی افزود: یکسری منابع تحقیقاتی در آمریکا و اروپا درباره حقوق بشر منتشر شده که در این کشور به صورت ترجمه نمی‌شود. زیرا جریان ترجمه وارد مافیا شده است.

ازغدی در ادامه گفت: بزرگترین توهین تاریخ حقوق بشری را آمریکایی‌ها را به زنان و کودکان کردند. آن‌ها حق کودک مشروع را از پدر و مادر گرفتند یعنی به شکلی که مادر مشخص است اما معلوم نیست پدر خانواده کیست؟ حقوق کودک را به فجیع‌ترین شکل ممکن سرکوب کردند.

وی در ادامه گفت: امروز در اروپا درباره سیاست‌های رژیم صهیونیستی حرف زدن ممنوع است به نوعی که شما ببینید نمایندگان پارلمان اروپا وقتی درباره جنایت هلوکاست حرف زدند از کار برکنار شده و حتی مقام دانشگاهی آنان گرفته شد.

ازغدی گفت: امروز آقایان می‌گویند برویم با آمریکا بر سر مسائل هسته‌ای مذاکره کنیم. بیست سال مذاکره کردیم باز برای چه چیزی مذاکره کنیم؟ مقام معظم رهبری گفتند جنتلمن‌های شیک پوشی که با آن‌ها مذاکره می‌کنید همان تروریست‌هایی هستند که منطقه را به خاک و خون می‌کشند. آمریکایی‌ها در مذاکره فقط به دنبال امتیاز هستند اما در برابر این امتیاز‌ها چیزی نمی‌دهند.

وی گفت: امروز باید اطلاعات و اسنادی که درباره حقوق بشر آمریکایی در اروپا منتشر شده است را ترجمه و سپس منتشر کنیم و در راه دوم باید مبنای فلسفی حقوق بشر آمریکایی را در میزهای مذاکره و همچنین مناظره افشا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز