خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

اساتید باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۳۸

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: استاد ما امروز باید در همه عرصه ها فعال باشد که از همه مهم‌تر جهاد تبیین است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که  در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، جهاد در سبک زندگی اسلامی و ایمانی را دائمی و تغییرناپذیر توصیف و تصریح کرد: جهاد تعطیل ناپذیر است .

 نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از الزامات زندگی جهادی را  رصد خطر دانست و گفت: الزام دوم ارائه بهترین نسخه برای آن  خطر  است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: دشمنان می گویند در انقلاب اسلامی آن کس که جای امام آمد از جنس امام بود و در ادامه می گویند آنکس که نگذاشت مکتب امام گرفتار ارتجاع شود رهبری انقلاب بود.

وی افزود: درست است که انقلاب گرفتار ارتجاع نشد اما افراد گرفتار ارتجاع شدند، بعضی در اندیشه و بعضی در دنیاگرایی گرفتار ارتجاع شدند و ما می بایست مراقب ارتجاع های دیگر باشیم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: رجعت در ارزش ها،  الگوها،  سبک زندگی بویژه در سبک مدیریت، استهاله ایدئولوژیک، القای یاس و ناتوانی، ارائه مدلهای غلط از روحیه انقلابی دینی و از همین رو داعش را درست کردند، یکی از محورهای دیگر رجعت این است که مردم را از همراهی انقلاب ببرند. دشمن مدتهاست این رجعت ها را دنبال می کند.

وی گفت:  نسخه رهبر معظم انقلاب جهاد ترکیبی است و استاد ما امروز باید در همه عرصه ها فعال باشد که از همه مهمتر جهاد تبیین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز