خبرگزاری کار ایران

بازدید سردار پورجمشیدیان از پایگاه‌های سپاه در شمال غرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۶۷

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان از یگان‌های مستقر لشکر ۳ حمزه علیه السلام در مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و زحمات رزمندگان اسلام در ارتفاعات صعب العبور قندیل ‌پیرانشهر در استان آذربایجان ‌غربی قرارگرفته و از نزدیک ‌با ‌آنان دیدار و گفت‌وگو داشت و از زحمات‌ رزمندگان ‌تجلیل ‌کرد.

پورجمشیدیان در جمع رزمندگان این یگان‌ها تصریح کرد:‌ سال‌های طولانی این منطقه و این ارتفاعات توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کردند؛ ولی با اراده و تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه این مناطق امروز پاکسازی شده و امنیت کامل در آن برقرار است.

وی افزود: حضور رزمندگان اسلام در این منطقه حاکی از روحیه جهادی، تلاش و روحیه عاشورایی این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می‌کنیم.

در این بازدید،‌ فرمانده سپاه شهداءآذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی، فرمانده لشکر3 حمزه علیه السلام و فرمانده مرکزپشتیبانی شمالغرب فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز