خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس تصویب کردند؛

تکلیف دولت برای بازسازی و نوسازی شبکه های انتقال برق در مناطق محروم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۱۹

نمایندگان مجلس، دولت را مکلف کردند منابع حاصل از دارایی های مرتبط با صنعت برق که در فهرست واگذاری های سازمان خصوصی سازی قرار دارند را با اولویت بازسازی و نوسازی شبکه های اصلی انتقال برق در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در بودجه های سنواتی پیش بینی و اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور با اصلاحات و اصل ماده ۱۴ این طرح موافقت کردند.

لازم به ذکر است سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی پیشنهاد اصلاح ماده مذکور را مطرح کرد که نمایندگان با این پیشنهاد اصلاحی موافقت کردند.

براساس ماده ۱۴اصلاحی طرح مذکور؛ دولت مکلف است با رعایت سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و بند ۶ ماده ۲۹ قانون اجرای سیاست های کلی مذکور، منابع حاصل از دارایی های مرتبط با صنعت برق از جمله اموال، سهام و حق الشرکه که در فهرست واگذاری های سازمان خصوصی سازی قرار دارند را با اولویت بازسازی و نوسازی شبکه های اصلی انتقال برق در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در بودجه های سنواتی پیش بینی و اختصاص دهد.

لازم به ذکر است تبصره ماده ۳ این طرح نیز با موافقت نمایندگان حذف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز