خبرگزاری کار ایران

ستاد مدیریت بحران طبس به ریاست وزیر کشور تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۲۳

نشست پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران به ریاست وزیر کشور در فرمانداری ویژه طبس درباره حادثه قطار مسافری مشهد-یزد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی که برای رسیدگی و سرعت بخشیدن به امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار مسافری مشهد-یزد به طبس رفته است، عصر چهارشنبه به این نشست رفت تا آخرین ارزیابی ها و اقدامات لازم را بررسی کند.

 در این نشست که در فرمانداری ویژه طبس برگزار شد، رستم قاسمی وزیر راه و‌ شهرسازی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و مسئولان نهادهای امدادی و استانی حضور داشتند.

وزیر کشور در پایان این نشست به خبرنگاران گفت:گزارش های دست اندرکاران از هلال احمر، اورژانس، فرماندهان نظامی انتظامی، مدیریت بحران، فرمانداران و شخص استاندار درباره این حادثه مطرح شد.

وی ادامه داد:کارها با هماهنگی خوبی هم در سطح خراسان جنوبی و هم با آمادگی استان‌های همجوار و استان یزد انجام شده است.

وزیر کشور اظهار کرد: مطالب و برآوردهایی از علت حادثه وجود دارد اما بررسی دقیق آن توسط کمیسیون سوانح راه آهن انجام خواهد شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: پس از این بررسی، مقصران یا متخلفان این حادثه معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد:تلاش خوبی هم برای بازگشایی این خط آهن در حال انجام است تا عبور و مرور مردم عزیزمان دچار مشکل نشود. پیش بینی این بود که امشب این مسیر باز شود و ما هم امیدواریم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز