خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت‌الاسلام دعایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۹۹

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعائی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت روحانی گرانقدر، مبارز دوران ستم‌شاهی و یار دیرین حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و نمایندۀ مقام معظم رهبری «مدّظّله العالی»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعائی را تسلیت گفتند. متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

إنّا للّه وَ إنا إلَیهِ راجِعُون

درگذشت روحانی گرانقدر، مبارز دوران ستم‌شاهی و یار دیرین حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه»، نمایندۀ مقام معظم رهبری «مدّظّله العالی»، سرپرست مؤسسه اطلاعات و نمایندۀ شش دورۀ مجلس شورای اسلامی مرحوم 'حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی' را به اصحاب محترم جراید، رسانه و فرهنگ و به‌ویژه خاندان معزا و بیت مکرم و دوستداران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

ایشان دارای شخصیتی ساده زیست و فروتن، پایبند به اخلاق و رفتار اسلامی و بردبار بود و عمیقاً به امام راحل عظیم الشأن ارادت داشته و در دوران مبارزات در عراق و ایران، کارنامه‌ی درخشانی از خویش به یادگار گذاشت.

از درگاه خداوند قادر متعال، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعۀ الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد حسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز