خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

فرصت مناسبی برای ایجاد تحولات اساسی به نفع مردم به وجود آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۰۲

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی مسئولین باید در خدمت مردم باشند و این دولت با روحیه انقلابی در این مسیر قرار دارد، اظهار داشت: امروز هیچ‌گونه تعلل، کوتاهی و سوء استفاده از طرف مسئولین پذیرفتنی نیست و سهم خواهی از سفره انقلاب که عده ای درگذشته خود را مستحق آن میدانستند، موضوعی کاملا بی‌معنا و غیرقابل قبول است.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:  امام راحل حقیقت همیشه زنده تاریخ است و همه ما مدیون امام (ره) هستیم که با دم مسیحایی خود روح تازه ای را در کالبد مردم ایران و ملت‌های آزادیخواه جهان دمید و منشا تحولات عظیمی در سطح منطقه و جهان گردید.

 

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امام راحل با قیام در راه خدا چنان عزت و اقتداری به ملت ایران داده است که غربی ها که روزگاری بر این سرزمین حاکم بودند و تصمیم می گرفتند امروز جرئت کوچکترین اقدام نظامی و آسیب به ملت بزرگ ایران را ندارند.

حسینی با اشاره به مطالبات اقشار و نمایندگان گروه‌های مختلف مردم دشتستان اظهار داشت: دولت مردمی آمده است که به نفع مردم  تحول و تغییر ایجاد کند و تدوین سند تحول دولت نشان دهنده آن است که این دولت نمی‌خواهد ایستا و صامت باشد بلکه دولت پویا و فعال است که با دغدغه مندی به دنبال رفع مشکلات اساسی مردم است.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت مردمی و آیت الله رئیسی شبانه روز و به صورت خستگی ناپذیر مشکلات و دغدغه های مردم در نقاط مختلف کشور را با جدیت پیگیری می کنند و اساساً استراحت و تعطیلی در این دولت معنا و مفهومی ندارد و همه مصمم هستیم کمبودها و عقب ماندگی هایی که در سال های اخیر با آن مواجه شدیم را جبران کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب استان بوشهر و شهرستان دشتستان گفت: امروز به خاطر خشکسالی بسیاری از نقاط کشور از این مشکل رنج می برند اما وزارت نیرو با تمام توان در صحنه است و رئیس جمهور به طور مستمر پیگیری می کنند تا با استفاده از شیوه های مختلف از جمله تغییر نوع کشت، استفاده از آب دریا، انتقال آب و بهینه سازی مصرف این مشکل برطرف شود.

 حسینی خاطرنشان کرد: بدون تردید در ۴۳ سال گذشته خدمات فراوانی در سراسر کشور انجام شده که با گذشته قابل مقایسه نیست اما همه باید برای دستیابی به شرایط بهتر و مطلوب تلاش کنیم.

 رئیس جمهور با اشاره به توجه و اهتمام دولت به بخش بهداشت و درمان اظهار داشت: دکتر رییسی قبل از مراسم تحلیف و تنفیذ اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کرده است به واسطه پیگیری‌های انجام شده دیروز آمار فوتی های کرونا بعد از دو سال و صد روز به صفر رسید این در حالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان همچنان آمار مرگ و میر ناشی از کرونا رقم بسیار بالایی است و این را مدیون مجاهدت های کادر بهداشت و درمان و الطاف خداوند متعال هستیم.
 

رئیس جمهور با بیان اینکه منابع درآمد دولت نامحدود نیست و باید انتظارات را در حد منابع موجود پیگیری کنیم، اظهار داشت: دولت در حد توان خود تلاش می کند تمام مطالبات و دغدغه‌های اساسی مردم را پیگیری و برطرف کند.
حسینی افزود: متاسفانه دولت گذشته در روزهای پایانی خود، مطالباتی را برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده است که در هشت سال گذشته حاضر نبود کمترین توجهی به درخواست این اقشار داشته باشد اما دولت مردمی مصمم است با نگاه جامع، مطالبات همه اقشار را بر مبنای عادلانه برآورده کند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر بسیاری از  فعالیت‌های عمرانی در کشور متوقف شده بود و امروز دولت به دنبال اقدامات عمرانی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز مردم است و در این راستا برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدتی را طراحی و در مسیر اجرای آن قرار گرفته است. حسینی تاکید کرد: دولت مصمم است به تمام وعده هایی که به مردم داده است جامه عمل بپوشاند  و رئیس جمهور همواره بر این موضوع تاکید جدی دارند و امروز خوشبختانه با روحیه جهادی و انقلابی و با همگرایی خوبی که بین قوای سه گانه ایجاد شده ، فرصت مناسبی برای ایجاد تحولات اساسی به نفع مردم به وجود آمده است که از جمله می‌توان به موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت با اجرای مردمی سازی یارانه ها نشان داد که درد را به خوبی تشخیص داده است و برای علاج آن جدیت دارد تا زمینه رانت و فساد از جامعه کنار رفته و شرایط بهتری برای مردم و اقشار محروم ایجاد شود البته در اجرای این تحول اساسی که یک امر ملی محسوب می شود، لازم است همه کمک و یاری کنند تا از این مرحله عبور کنیم و  شرایط مناسبی را برای کشور رقم بخورد.
 

حسینی خاطرنشان کرد: همچنان که در حوزه دفاعی توانستیم با روحیه جهادی و انقلابی توانمندی های بزرگی را بدست بیاوریم بی تردید با همان روحیه و با مدیران تراز انقلابی همانند سردار سلیمانی می توانیم در حوزه اقتصادی نیز به موفقیت های بزرگی برسیم.
 معاون رئیس جمهور با اشاره به دغدغه جدی دولت برای رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: وقتی در حادثه سیل در دوره گذشته مسئول مربوطه به سفر می رفت این موضوع ناامیدی و دلسردی مردم  را به همراه داشت اما در این دوره، بلافاصله پس از حادثه،  رئیس جمهور  و وزرا در صحنه حاضر شده و برای برطرف کردن مشکل برنامه ریزی می کنند.
 معاون امور مجلس رئیس جمهور مسئولین استان و شهرستان را به حضور و خدمت صادقانه به مردم توصیه کرد و گفت: مسئولین استان نقش بسزایی  در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم دارند.
 در این جلسه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای بخش های شش گانه دشتستان در سخنانی مشکلات، کمبودها و راهکارهای برون رفت از آنرا مطرح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز