خبرگزاری کار ایران

۷ مددجوی زندان بوئین زهرا در جریان بازدید رئیس کل دادگستری قزوین با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۰۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدیداز زندان بویین زهرا با درخواست ۳۱ زندانی مبنی بر تقاضای «۴ نفر برای آزادی مشروط، ۷ نفر استفاده از پابند الکترونیک و ۱۵ نفر مرخصی و دیدار با خانواده موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در تشریح نتایج بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج که طی هفته گذشته انجام شد، اظهارکرد: بازدید از زندان های استان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مددجویان و بررسی مسائل و مشکلات آنها یکی از اولویت های کاری دادگستری استان قزوین است و در این خصوص برنامه مستمر و زمانبندی پیش‌بینی شده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا درخواست‌های مددجویان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه های مختلف از جمله اعطاء مرخصی، استفاده از نهادهای ارفاقی، کمیسیون عفو و سایر موارد دریافت شد و در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با درخواست ۳۱ نفر از مددجویان موافقت شد.

رئیس کل دادگستری دادگستری استان قزوین در ادامه اعلام کرد: با توجه به درخواست های دریافتی، ۴ نفر از مددجویان از شرایط آزادی مشروط بهره مند و از زندان آزاد شدند و همچنین برای ۷ نفر از زندانیان تقاضای استفاده از پابند الکترونیک ثبت شد، که این موضوع نیازمند بررسی توسط شعب دادگاه است.

شعبانی در ادامه گفت: همچنین به ۳ نفر از مددجویان مرخصی پایان حبس اعطاء و شرایط آزادی آنها فراهم شد و برای ۱۵ نفر از مددجویان با توجه به دارا بودن شرایط و به منظور دیدار با خانواده و انجام امورات شخصی مرخصی در نظر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری دادگستری استان قزوین همچنین تاکیدکرد: فراهم شدن شرایط اشتغال برای مددجویان دارای صلاحیت یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد و در این بازدید نیز برای ۲ نفر از مددجویان با اعطاء شرایط رای بازی، زمینه اشتغال آنان در کارگاه های خارج از زندان فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز