خبرگزاری کار ایران

از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه؛

ایران هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۳۹

سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، سعید خطیب‌زاده هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرد و گفت: بیت‌المقدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین، من البحر الی النهر است.

وی ضمن تجلیل از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و مدافعان قدس، نسبت به ماجراجویی‌های جدید و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها هشدار داد و با یادآوری آرمان قدس به عنوان اولویت اول جهان اسلام گفت: وظیفه همه آزادگان جهان به ویژه مردم و کشورهای اسلامی است تا نسبت به دفاع همه‌جانبه از بیت‌المقدس و مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی، به صورت متحد عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار اطمینان از اینکه محور قدس و مقاومت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با اقدامات تروریستی رژیم جعلی اسرائیل کوتاهی نخواهد کرد، از مراجع و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به وظیفه قانونی خود عمل کرده و مانع تجاوزات و حملات اشغالگران صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز