خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

نهادهای امنیتی عاملان و آمران ترور شهید صیادخدایی را شناسایی و مجازات کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۸۷

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت شهید صیاد خدایی را تسلیت گفت و تاکید کرد که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیارهای بین‌المللی و انسانی روی آورده‌اند که بدون شک هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت.

 شهید والامقام حسن صیاد خدایی پس از سال‌ها مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و شعائر اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان ملت قهرمان ایران با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی برنخواهند داشت.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت‌ولی‌عصر اروحناله‌الفداء، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، همرزمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای این شهید سرافراز و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز