خبرگزاری کار ایران

با حضور در کمیسیون کشاورزی؛

ساداتی‌نژاد روند ایجاد زیرساخت‌های اجرای طرح حذف ارز ترجیحی را تشریح می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۹۴

بر اساس دستور کار کمیسیون کشاورزی طی هفته جاری وزیر جهاد کشاورزی با حضور در این کمیسیون از اقدامات انجام شده در ایجاد زیرساخت‌های اجرای طرح حذف ارز ترجیحی گزارشی را ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، بر اساس دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، اعضای این کمیسیون در نشست روز ( یکشنبه ۱ خردادماه ) پس از بررسی ادامه لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی معاونین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد و تاثیرات حذف ارز ترجیحی بر بازار را ارائه می‌کنند. همچنین رئیس سازمان شیلات جهت ارائه گزارش عملکرد و پیگیری موارد سئوال آقایان محفوظی، سعیدی و رئیسی در این جلسه حاضر می‌شود.

بر اساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی در نشست روز ( سه‌شنبه ۳ خردادماه ) از اقدامات انجام شده در ایجاد زیرساخت‌های اجرای طرح حذف ارز ترجیحی گزارشی را ارائه می‌کند و در ادامه این نشست طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی به منظور رفع ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است در ادامه نشست روز ( سه‌شنبه ۳ خردادماه ) کمیسیون کشاورزی مجلس پس از ارائه گزارش سند ملی امنیت غذایی کشور، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گزارشی از عملکرد و بررسی چالش‌ها، مسائل و مشکلات فراروی کشتکاران و توتونکاران ارائه می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز