خبرگزاری کار ایران

دادستانی تهران به ارتقاء ایمنی بازار بزرگ و گزارش گیری مستمر از دستگاه‌های مسئول ورود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۵۹

معاون دادستان تهران گفت: با توجه به وضعیت نا‎ایمن بازار تهران و وقوع آتش سوزی های مکرر ،دادستانی تهران از منظر حفظ حقوق عامه به موضوع ورود و با دعوت از نمایندگان سازمان های مسئول، کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار را به منظور گزارش گیری مستمر از وضعیت و نظارت بر عملکردها تشکیل داده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی تورک با اشاره به تشکیل جلسه ای در همین رابطه در دادستانی تهران اظهار کرد: در جلسه با شهردار منطقه ۱۲ تهران، مدیران سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سازمان نظام مهندسی کشور، اتاق اصناف تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران وضعیت خطرناک بازار بزرگ مورد بررسی قرارگرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه با اخذ گزارش از کلیه دستگاه ها و ادارات حاضر در خصوص وضعیت ایمنی بازار و عوامل خطر ساز آن، بر لزوم توجه ویژه و پیگیری مستمر نسبت به اصلاح نقاط آسیب پذیر و خطرساز تأکید شد.

معاون دادستان تهران افزود: با توجه به گستردگی موضوع مقرر شد کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار در دادستانی تشکیل شود و در جلسات هفتگی آن بررسی موضوعات خطرناک، پیگیری جهت رفع عوامل خطرساز و اجرای دستورالعمل های ایمنی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی به طور مستمر در دستور کار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز