خبرگزاری کار ایران

اقراریان در نشست حزب نسل نو:

کشور نیازمند اصلاح برخی رویه هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۲۷

به گزارش ایلنا، مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو در نخستین نشست کشوری حزب نسل نو، گفت: در کشور حزب وجود دارد ولی احزاب فراگیر نداریم ودلیل آن این است که احزاب ما صرفا سیاسی هستند و ما نیازمند احزاب سیاسی و اجتماعی هستیم و حزبی می تواند موفق باشد که جهاد تبیین را انجام دهد.

 

اقراریان افزود: اداره کشور در گام دوم انقلاب الزاماتی دارد و باید 40سال اول را بازخوانی کنیم و ما امروز با مدیرانی مواجهیم که مسئله ساز هستند که مسئله حل کن باشند و ما نیازمند مدیران مسئله حل کن هستیم نه مسئله ساز.

 

وی با بیان اینکه کشور نیازمند اصلاحات است و نیازمند اصلاح برخی رویه ها و روندها هستیم، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به طلیعه ظهور برسیم باید بسترسازی و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی محقق شود‌ و تمدن سازی نیازمند انسان هایی است که رهبری می فرمایند باید دارای هویت ایرانی و اسلامی باشند و باید آشنا و آمیخته با آرمان های انقلاب باشند و سوم اینکه برخودار از روحیه مقاومت باشند‌.

 

دبیرکل حزب نسل نو با بیان اینکه بعضی ها به دنبال این هستند که بگویند انقلاب اسلامی متعلق به گروه و دسته خاصی است، تصریح کرد: اینکه در پست های حکومتی در کشور داشته باشیم یا نه، رافع مسئولیت ما در قبال خون شهدا نیست و ما در امروز نقطه آغازین راه هستیم و امیدواریم در افق 20 سال آینده جریانی تاثیر گذار باشد که دغدغه های رهبر انقلاب را دنبال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز