خبرگزاری کار ایران

نجم آبادی در تذکر شفاهی:

دولت زمین مین‌گذاری شده تحویل گرفته است/پایه های اساسی سبد غذایی مردم نباید آسیب ببیند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۸۵

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه دولت زمین مین گذاری شده تحویل گرفته است، گفت: بی تردید ظرفیت بی نظیر و ثروت بیکران ملت با مدیریت صحیح عبور از بحران را رقم خواهد زد.

به گزارش ایلنا، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: ملت عزیز ما می دانند که امروز با اقتصادی زخم خورده و با شاخصه هایی اسف انگیز مواجه بوده و این دولت نه سرزمین سوخته بلکه زمینی مین گذاری شده تحویل گرفته است اما ظرفیت بی نظیر و ثروت بی کران این ملت قطعا با مدیریت صحیح عبور از بحران را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: جراحی حساب شده، حتمی و الزامی است اما هر تصمیمی که بیش از این فشار را بر مردم افزایش دهد قابل قبول نبوده و گوشت، روغن، نان و ماکارونی از جمله پایه های اساسی سبد غذایی مردم است که هرگز نباید آسیب ببیند لذا به معاون اول رئیس جمهور تذکر می دهم که در مسیر اجماع در تصمیمات با مجلس همفکری کرده و افکار عمومی را اغنا کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: به وزیر راه در خصوص عدم پلاک گذاری و اجازه کاربری به کامیون های با کیفیت خارجی وارداتی کارکرده تذکر می دهم چرا که در این شرایط برخی از کامیون ها بیش از یک سال است که اجازه تردد نگرفته اند و سرنوشت آن به شرکت ها و اشخاصی که کامیون های اسقاطی را خریداری کرده و قیمت ها را افزایش داده اند گره خورده است.

وی ادامه داد: دولت نباید اجازه دهد عده ای فرصت طلب به همین راحتی بتوانند زمینه آزار و اذیت رانندگان را فراهم کنند. وزیر راه به عنوان متولی چه تدبیری برای باز کردن این گره دارد. رانندگان با دلالانی مواجه هستند که کامیون های اسقاطی را گران کرده اند و موجب بروز مشکلات برای آن ها شده اند. از وزیر می خواهیم سریع اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.

محبی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: علیرغم اعلام رسمی معاونت قوانین مجلس در اعمال آخرین مدرک فرهنگیان به چه دلیلی تعلل صورت می گیرد، وزارت آموزش در حکم ۱۵۵۳ دیوان عدالت اداری محکوم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز