خبرگزاری کار ایران

تقدیر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات رئیس دستگاه قضا در حل مشکل ساکنان جزیره هندورابی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۸۷۰

امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور رئیس دستگاه قضا در بررسی مشکلات اسناد روستایی ساکنان جزیره هندورابی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا،  امام جمعه اهل سنت بندر لنگه از اقدامات تحول محور رئیس دستگاه قضا در بررسی مشکلات اسناد روستایی ساکنان جزیره هندورابی تقدیر و تشکر کرد.

بابایی پس از رونمایی از اسناد مالکیت جزایر کیش ، هندورابی ، فارور بزرگ و فارور کوچک صبح امروز با همراهی حسینی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در نشست با امام جمعه اهل سنت بندر لنگه و معتمدین و مسوولین محلی از نزدیک در جریان مشکلات روستاییان قرار گرفت.

 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از اطلاع از مشکلات ثبتی ساکنین ضمن تماس تلفنی با سعید محمد، رییس دبیرخانه شوای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی خواستار تسریع در بررسی طرح هادی روستا شد و به مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان ماموریت داد تا طی نشست مشترک با مسوولین بنیاد مسکن و سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به رفع کامل مشکلات روستاییان و صدور اسناد روستایی اقدام نماید.

در پایان شیخ مسعود راهبر به نمایندگی از اهل سنت از اقدامات تحول محور حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در ایجاد امید و انگیزه در کشور تقدیر و تشکر ویژه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز