خبرگزاری کار ایران

امیر ساعدی:

همبستگی نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۸۴

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جمع دانشجویان قرآنی دانشگاه های نیروهای مسلح با بیان اینکه پیشرفت تحسین برانگیز نیروهای مسلح در عرصه علمی و نظامی ستودنی است، گفت: امروز همبستگی نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان و موجب تسکین خاطر هموطنانمان است

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در محفل انس با قرآن ویژه دانشجویان قرآنی دانشگاه های افسری نیروهای مسلح که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح پیشگامان با اقتدار، ایثارگر و متعهدی هستند که با تلاش های شبانه روزی در راستای کسب علم و انواع فنون و علوم تخصصی نظامی، نوید آینده ای درخشان و روشن را برای کشور و نظام اسلامی دارند.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، افزود: امروز همبستگی نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان و موجب تسکین خاطر هموطنانمان است.

امیر سرتیپ دوم ساعدی با اشاره به نقش مهم، اساسی و اثرگذار نیروی پدافند هوایی بعنوان نیروی تلاشگر در راستای افزایش قدرت دفاعی، توان بازدارندگی و همچنین تامین امنیت آسمان کشورمان، تصریح کرد: نیروی پدافند جایگاهی برتر در تثبیت پیشرفت و صلابت روز افزون کشور دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان غیور و تلاشگر نیروهای مسلح پا در رکاب فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) آماده اجرای هر ماموریتی هستند، خاطرنشان کرد: عزم راسخ و جدی کارکنان نیروهای مسلح این مرز و بوم، امنیت، که موجب بوجود آمدن زیر ساخت های اساسی برای همه فعالیت های اقتصادی، علمی، پزشکی، صنعتی، و ...  است را به منصه ظهور رسانده است و امروز دیگر در کشورمان امنیت دغدغه نیست.

در ادامه امیر سرتیپ در بندی از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه قرآن سلاح بزرگی است که همواره موجب قوت قلب، اعتماد به نفس و نیز قدرت برتر می شود، گفت: شهیدان بزرگ ارتش، سپاه و انتظامی همچون شهید صیاد، شهید سلیمانی، شهید حججی و ... قطعا با قرآن کریم مانوس بودند که به چنین درجه ای از افتخار و بالندگی دست پیدا کردند.

 وی با تشریح برخی از موفقیت ها و توفیقات نیروهای مسلح در تمامی ابعاد و عرصه ها که مایه غرور و مباهات همگان است، تصریح کرد: امروز کشورمان به برکت نظام و انقلاب اسلامی با تکیه بر جوانان با بصیرت ،روشن فکر و توحیدی ای همچون  دانشجویان عزیز دانشگاه های نیروهای مسلح به قدرتی مطرح در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

امیر سرتیپ دربندی با بیان اینکه قطعا فرهنگ شهادت رمز پیروزی و برگ برنده  مسلمانان در برابر جبهه کفر است، افزود: روز قدس روز بزرگی است که امت مسلمان با وحدت و همدلی در برابر جبهه کفر هم صدا می شوند و قطعا به لطف خداوند و فرمایش رهبر معظم انقلاب، رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی روز به روز به زوال و نابودی نزدیکتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز