خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در تذکر شفاهی:

هیات رئیسه رأی اینجانب به طرح شفافیت آرای نمایندگان را منتشر کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۷۴۱

نماینده مردم تبریز در مجلس از هیات رئیسه خواست تا رأی وی به طرح شفافیت آرای نمایندگان را جهت رفع سوءتفاهم های ایجاد شده منتشر کند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اینجانب از اول با طرح شفافیت آرا نمایندگان موافق بوده و بارها به آن رأی داده ام اما در طرح اخیر یعنی شفافیت در تمام قوا به همراه تعدادی از نمایندگان در لیست مخالفان ثبت نام کرده بودم تا این نکته را اعلام کنیم با وجود طرح قبلی یعنی شفافیت آرای نمایندگان نیاز به ارائه طرح جدید نیست و مجلس باید شفافیت را اول از خود شروع کند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه مذاکرات، طراحان طرح جدید اعلام کردند که محتوای طرح قبلی را نیز در این طرح اضافه خواهند کرد بنابراین بنده به آن رأی موافق دادم اما چون لیست مخالفان طرح در بیرون منتشر شد برای عده ای سوءتفاهم ایجاد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: اینجانب با صراحت اعلام می کنم هیات رئیسه رأی اینجانب را منتشر کند نه تنها در این مورد بلکه انتظار دارم در همه موارد آراء ما را در مرعا و منظر مردم قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز