خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی در پاسخ به ایلنا:

نتیجه ارزیابی عملکرد وزرا اخیرا به خودشان و رییس‌جمهور داده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۷۵

سخنگوی دولت در پاسخ به انتقادات صورت گرفته در مورد عملکرد کابینه سیزدهم گفت: ارزیابی عملکرد مدیران در دستور کار دولت بوده و هست. اخیرا هم نتیجه ارزیابی عملکرد وزرا هم به خودشان و هم به رییس جمهور داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهادری جهرمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره اختلاف مجلس و دولت در خصوص استیضاح برخی از وزرا و التیماتوم نمایندگان به دولت برای برکناری بعضی از ورزا گفت: نظارت حق طبیعی مجلس است و صلاحیت‌های قانونی خودش را در این مورد دارد، دولت هم صلاحیت‌های قانونی خودش را دارد که به آن عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: در عین تعامل بسیار  مثبت و سازنده‌ای بین مجلس و دولت در جهت حل مشکلات مردم دارند اختلاف نظر کارشناسی در بدنه اجرایی کشور و بخش و بدنه تقنین کشور طبیعی است وجود دارد. تمام وزرا به صورت جهادی و با قوت درحال اجرای برنامه های خودشان هستند طبیعتا بخشی از این برنامه‌ها به نتیجه رسیده است و بخشی دارای زمان بلندمدت‌تری برای به نتیجه رسیدن است.

سخنگوی دولت گفت: ارزیابی عملکرد مدیران در دستور کار دولت بوده و هست. اخیرا هم نتیجه ارزیابی عملکرد وزرا هم به خودشان و هم به رییس جمهور داده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز