خبرگزاری کار ایران

حسین پور در تذکر شفاهی:

دولت بازنشستگان را در این مقطع گرانی دریابد/ با آیین‌نامه دولت، بسیاری از فرهنگیان مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان نخواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۷۰

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده است، این افراد علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند، دولت در حوزه گرانی دارو چاره‌ای بیندیشد.

به گزارش ایلنا، امان اله حسین پور در نشست صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دولت باید بازنشستگان را در این مقطع گرانی دریابد. سازمان تأمین اجتماعی نیز به جای انفعال در مدیریت باید صحبت نمایندگان بازنشستگان را بشنود و دولت به  آنها تذکر دهد. توجه به بازنشسته‌ها به ویژه بازنشسته‌های فرهنگیان بسیار ضروری است زیرا هزینه زندگی آنها بالا و حقوق‌های پایینی را دریافت می‌کنند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده است، این افراد علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند، دولت در حوزه گرانی دارو چاره‌ای بیندیشد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس قانون رتبه‌بندی فرهنگیان را تصویب کرد تا کمکی به این قشر شود و بخشی از کسری آنها جبران شود اما آیین‌نامه اجرای این قانون گلایه بسیاری از فرهنگیان را به دنبال داشته است. با این آیین‌نامه تدوین شده بسیاری از فرهنگیان مشمول این قانون خوب مجلس نخواهند شد.

حسین‌پور در ادامه از هیأت دولت خواست تا سفر به استان خراسان شمالی را که در اکثر شاخص‌ها از رتبه پایین برخوردار است و از استان‌های محروم و کم برخوردار بوده در اولویت قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه از وضعیت بی سر و سامان خودرو انتقاد کرد و افزود: وعده وزیر صمت نه تنها تحقق پیدا نکرده بلکه وضعیت خودرو بسیار بدتر از گذشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز