خبرگزاری کار ایران

عزیزی در نطق میان دستور:

تلاش ارکان‌های نظام اسلامی باید معطوف به خنثی‌سازی اقدامات و تلاش‌های دشمنان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۶۱

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش آگاهانه و مجاهدانه ارکان‌های نظام اسلامی به ویژه مجلس شورای اسلامی باید معطوف به خنثی سازی اقدامات و تلاش‌های دشمنان این شجره خبیثه باشد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: براساس رفتار شناسی نظام سلطه که در راس آن آمریکای خبیث قرار دارد، این نظام با تلاش‌های خود می‌کوشد تا ملت شریف ایران را با آشفتگی شرایط فعلی و ناامیدی نسبت به آینده روبرو کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمن با بهره گیری از تمام ظرفیت پیاده نظام داخلی همراه است و برخی از جریان‌های کج اندیش هم آنها را یاری می‌کنند؛ به دنبال القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین و اندیشه‌های دینی هستند،به همین جهت تلاش آگاهانه و مجاهدانه ارکان‌های نظام اسلامی به ویژه مجلس شورای اسلامی باید معطوف به خنثی سازی اقدامات و تلاش‌های  این شجره خبیثه باشد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای خنثی سازی تمام تلاش‌های دشمنان قطعا سزاوار است، مجلس طرح ها و لوایحی را در اولویت قرار دهد و موجبات ارتقای کارآمدی نظام دینی را فراهم کند و رضایتمندی مردم عزیز و صبور را فراهم کند؛ اقدامات خود را متمرکز به امور اولویت دار کند  و از امور سطحی پرهیز شود؛ نگاه جامعی به آینده تحولات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشیم .

عضو مجمع نمایندگان استان فارس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به چند نکته حائز اهمیت در حوزه انتخابیه تصریح کرد: قبل از هر چیز از تلاش‌های رئیس جمهور سپاسگزار هستم ،لیکن تقاضا دارم هیئت‌های ارزیابی و بررسی عملکرد را به استان‌ها اعزام و عملکرد استان‌ها به ویژه استانداران خود را بررسی نموده تا نظارت کنند چه میزان شعارهای ایشان در استان‌ها اجرایی شده ،چقدر افراد به کارگیری شده به شعارها و دیدگاه‌های دولت اعتقاد و اعتماد دارند. چه میزان امید، اعتماد، کارآمدی تجلی یافته بررسی نمایید چرا در سالی که کمبود محصول استراتژیک گندم داریم؛ آب را از کشاورزان مظلوم شهرستان زرقان دریغ کرده‌اند و موجبات نابودی چند هکتار اراضی و کشت گندم را فراهم کرده‌اند.

عزیزی در ادامه افزود: بررسی نمایید، چه میزان از مصوبات سفر حضرتعالی محقق شده و بررسی نمایید چرا برخی بدخواهان انقلاب اسلامی لبخند خوشحالی می‌زنند و خودشان را مهیای باز پس گیری سنگرهای از دست رفته می‌کردند، چرا در دولت شما جریان ولایی و انقلابی  در برخی استان‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره عملکرد مدیران عالی استانی، یادآور شد: بررسی عملکرد مدیران عالی و استانی ضمن ارتقای کارآمدی نظام اسلامی موجبات دلگرمی از عملکرد دولت جنابعالی و مایوس شدن بدخواهان خواهد شد و یقینا جریان انقلابی را امیدوار خواهد کرد .

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن امیدواری در مورد دولت سیزدهم گفت: این دولت که منشا خدمات بزرگ و بی نظیری است با ارزیابی و بررسی عملکرد مدیران و مسئولان ملی و استانی خود زمینه پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر نظام اسلامی را در همه زمینه‌ها فراهم کنند آرزوی توفیق و موفقیت دولت و همکاران عزیز را دارم.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آرزومندم همه ما در سنگر خدمت به  اسلام و مسلمین در همه صحنه ها حاضر و ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز