خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بخش رودبارقصران مطرح کرد:

ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی رهبر انقلاب گامی بلند در راه تحقق عدالت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۹۶۳

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات تاکید کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری گامی بلند در راه تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصله‌ها و نابرابری‌هاست.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی، امام جمعه رودبار قصران شهرستان شمیرانات در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: در سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری  ،توجه ویژه ای به زنان و خانواده و همچنین اثربخشی بیشتر به هدفمندی یارانه‌ها لحاظ شده و امیدواریم هرچه زودتر به میدان عمل و عملیات برسد.

وی با اشاره به سی و یکمین دیدار رهبر معظم انقلاب با بخشی از مسوولین ارشد نظام گفت: این دیدار یک مرامنامه و یک منشور برای مسئولین نظام مقدس اسلامی است،نشاط و شادابی حاکم بر جلسه، نشان از حرکت رو به جلوی نظام برای رفع مشکلات مردم و کشور دارد. 

به گفته امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات، نیات صادقانه، کار برای خدا، استعفار از اشتباهات، مردمی بودن، مجاهدت هوشمندانه در زمینه علم و فرهنگ و همچنین احساس مسئولیت به ویژه در رابطه با تحقق شعار سال با موضوعیت تولید، کارآفرینی، دانش بنیان، از نکات مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولین بود. 

حسنی در بخش دیگری از سخنانش که با محوریت موضوعات فلسطین بود، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند؛ استکبار جهانی به سرکرده آمریکای خبیث در پی این است که فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما هر روز مسئله فلسطین پررنگ‌تر می‌شود و امروز این عملیات های زنجیره ای استشهادی فلسطینیان خاری بر چشم اسرائیلی ها است و انشاالله مردم ما در روز قدس نشان خواهند داد که فلسطین و آرمان قدس هنوز زنده است و راه مقاومت و مبارزه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مبنا و ملاک ما قانون است و همه در برابر آن وظیفه‌مند و یکسان هستیم، تصریح کرد: از شخصی که جایگاه ویژه‌ای دارد تا شهروندی بی‌نام و نشان در مدار قانون محترم هستند و نباید تبعیضی نسبت به افراد جامعه وجود داشته باشد.

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات افزود: در گذشته برخی از ادارات که نقش ضابطه دارند، در انتقال گزارشات به مراجع ذیربط رعایت برابری را نداشته و تبعیض قائل شدند که نشان از رانت و زدوبند دارد، پدیده‌ای ناپسند که امروز با تلاش جهادی در سطح منطقه کمتر شده و امید است به صفر برسد.

حسنی با طرح سوالی خاطرنشان کرد: در برخوردهای قانونی عامل خلاف باید محاکمه شوند چراکه اگر در منطقه ما بنایی غیرقانونی ساخته شده، بزرگ‌ترین سوال این است چه کسی مجوز داده است؟ آیا قبل از متخلف نباید سراغ مسئول وقت در سطح محلی یا استانی برویم که چگونه مجوز صادر کرده‌ای؟

وی اضافه کرد: این افراد نباید از زیر تیغ قانون فرار کنند؛ این‌ها پیش از دیگران مورد سوال هستند که چرا دیگران را به خرج و زحمت انداخته‌اند؟

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات با تاکید بر جلوکیری از بروز تخلفات ابراز داشت: چرا خلاف را از روز اول تذکر نمی‌دهیم که وقتی به ساختمانی بزرگ و عظیم تبدیل شد وارد میدان شویم؛ رودبار قصران و لواسانات از چشم مسئولان دور نیست.

حسنی با بیان اینکه خودم و دیگران را به مسئولیت‌پذیری در قبال قانون دعوت می‌کنم، عنوان کرد: باید طوری عمل کنیم که حق‌الناس گردن ما نباشد و برای نظام هزینه ایجاد نشود؛ وقتی مساله‌ای بروز پیدا کرده و سپس رسانه‌ای می‌شود، شادی دشمنان و تبعات آن متوجه نظام می‌شود پس باید بیشتر دقت کنیم.

وی ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: ارتش مکتبی ما ارتش اسلام ناب و ولایت است. ارتشی که در دفاع مقدس اقتدار، صلابت و ایثار را به منصه ظهور رساند و تا امروز در دفاع از تمامیت ارضی، خدمت‌رسانی در کرونا و امنیت پایدار، حضور امت، امید ملت و سربازان واقعی ولایت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز