خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

وزرا تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۳۰

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده است که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در تذکر شفاهی افزود: انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار درستی بود که جا دارد این مورد تشکر کنیم اما سوال اصلی این است کدام امضای طلایی موجب شد آنها از بانک‌ها وام بگیرند و این آقایان در ستاد چه کسی رژه می‌رفتند ای کاش اطلاعات تکمیلی نیز به زودی اعلام شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در جهت حذف شرکت‌های واسطه که ظلم مضاعفی را به نیروهای شرکتی وارد می‌کنند  هرچه سریعتر لایحه تعیین تکلیف این نیروها را به مجلس ارائه دهد.

وی تأکید کرد: یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است، از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده است که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز