خبرگزاری کار ایران

تبریک دریادار سیاری به رئیس سازمان انرژی اتمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۳۵

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، فرارسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، فرارسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند؛

جناب آقای مهندس محمد اسلامی

ریاست محترم سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای؛ یادآور ایمان، عزم ملی و روحیه خودباوری دانشمندان جوان، متعهد و متخصص ایران اسلامی است که با تلاش بی‌وقفه و با استعانت و توکل بر خداوند متعال سنگرهای علم را شکافتند و با دست‍یابی برچرخه کامل سوخت هسته‌ای، عزت و اقتدار ملی را در عرصه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای به تجلی رساندند و بار دیگر قدرت و عظمت ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند و امروز توانسته‌اند مشعل پرفروغ دانش هسته‌ای و رشته‌های وابسته را با سرعتی چشم‌گیر به پیش برده و هر روز قله‌های جدیدی را فتح و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی بیافزاند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هسته‌ای، فرارسیدن بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای؛ را به جنابعالی، مدیران خدوم و دانشمندان فرهیخته این فناوری راهبردی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز