خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر امور خارجه در پی درگذشت آیت‌الله ری‌شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۶۱

وزیر امور خارجه گفت: آیت‌الله ری‌شهری در طول عمر شریف خود، در صف اول مبارزان انقلاب اسلامی بود و در سنگرهای مختلف و مناصب حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشت.

به گزارش ایلنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی و نستوه حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

آن عالم ربانی در طول عمر شریف خود، در صف اول مبارزان انقلاب اسلامی و سنگرهای مختلف و مناصب حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصدی وزارت اطلاعات، دادستان کل کشور و نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج، تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع) و تاسیس و مدیریت دانشگاه قرآن و حدیث نقش و حضوری فعال، موثر و دلسوزانه داشت.

اینجانب فقدان اندوهبار آن خدمت‌گزار صدیق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع و علمای عظام، جامعه روحانیت و خانواده معزی ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن مجاهد نستوه علو درجات و همجواری با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

حسین امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز