خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت شمخانی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۴۳

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آیت الله سید علی شفیعی دامت برکاته

رحلت جانگداز فرزند عزیزتان، عالم مجاهد و اندیشمند فاضل جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی موجب تاسف و تاثر گردید.

فقدان این عالم عامل و با فضیلت که با عمل صالح مصداق واقعی آیه شریفه إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا بود و رهبر معظم انقلاب از او به عنوان امید آینده و عالمی پرتلاش، خدوم و بصیر یاد کرد؛ حقیقتا خسارتی جبران ناپذیر برای حوزه و دانشگاه و به ویژه استان خوزستان است.

تشییع و بدرقه با شکوه مردم خوزستان از این عزیز سفر کرده سندی ارزشمند از نفوذ معنوی و محبوبیت کم نظیر این سید بزرگوار، باصفا و مردمی بود.

اینجانب این مصیبت غمبار را به جناب عالی و همه بستگان، دوستان، همکاران و علاقمندان ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت پرودگار علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

علی شمخانی
۱۴۰۱/۱/۱

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز