خبرگزاری کار ایران

ملاقات کاظم جلالی و رئیس‌جمهور تاتارستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۳۴

کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه با رستم مینیخانوف رئیس جمهور تاتارستان در کازان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، در کازان، مرکز این جمهوری دیدار و درخصوص طیفی از موضوعات همکاری‌های اقتصادی، تجاری، بانکی، فرهنگی و گردشگری گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین بر گسترش تجارت در حوزه محصولات کشاورزی، صنعتی، مواد غذایی و همچنین همکاری ور زمینه تبادل فناوری و صدور خدمات فنی و مهندسی توافق کردند.

رئیس جمهور تاتارستان گفت در شرایط کنونی، فرصت و فضای مناسب زیادی برای شرکت های ایرانی جهت تجارت با تاتارستان پدید آمده است. 

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط حسنه دو کشور و همچنین همکاری های موجود بین استان های ایرانی با جمهوری تاتارستان، افزود فعالان اقتصادی ایرانی برای تامین نیازمندی های جمهوری تاتارستان و همچنین سرمایه گذاری در حوزه صنعت، کشاورزی و دامپروری آمادگی دارند.

طرفین همچنین با تشکیل کارگروهی متشکل از سفارت، سرکنسولگری و دولت جمهوری تاتارستان، توافق کردند نقشه راه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، علمی، فناوری و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاتارستان را تدوین نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز