خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نگاه خوشبینانه به دشمن، ریشه در بی‌بصیرتی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۹۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران که حاصل ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگرانو جانبازان و خون شهیدان والامقام است، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با تکیه بر اقتدار نیروهای مسلح، با قدرت به پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان قرارگاه مقدم ناوگان جنوب این نیرو در بندرعباس با تبریک  اعیاد شعبانیه، گفت: اقتدار امروز ما در سواحل طولانی کشور به گونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری، با ترس از کنار ما می‌گذرند.

وی افزود: دشمنان می‌دانند در امتداد سواحل ایران اسلامی، شیرانی نشسته‌اند که در بیشه‌های رزم و جهاد ریشه دارند.

امیر دریادار ایرانی گفت: انقلاب اسلامی ایران که  حاصل ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران وجانبازان و خون شهیدان والامقام است، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با تکیه بر اقتدار نیروهای مسلح، با قدرت به پیش می‌رود.

در ادامه حجت الاسلام صنعت پور افتخار نیروهای مسلح و ارتش را، معیت با جانشین معصوم دانست و خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و بصیرت، نیاز جدی امروز ماست و نگاه خوشبینانه به دشمن، ریشه در بی بصیرتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز