خبرگزاری کار ایران

زارع در گفت‌وگو با ایلنا:

حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت امشب در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۹۰۰

سخنگوی کمیسیون تلفیق از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی موارد ارجاع شده از سوی صحن بعد از پایان جلسات امروز مجلس خبر داد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص موضوعات ارجاع شده به این کمیسیون در جریان بررسی لایحه بودجه و زمان تعیین تکلیف آن ها، گفت: امشب بعد از پایان نوبت عصر و از ساعت  ۱۸ و ۲۰ دقیقه کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد و ارجاع هایی که داشته را بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: اهم موضوعات ارجاع شده مانند ارز ترجیحی، سهام عدالت و موارد دیگر را امشب بررسی کرده و تصمیم خواهیم کرد و فردا گزارش آن به صحن مجلس ارائه می‌شود.

وی درخصوص دعوت از مسئولان دولتی، عنوان کرد: در این جلسه مسئولان دولتی ازجمله سازمان برنامه و بودجه حضور خواهند داشت. 

سخنگوی تلفیق افزود: با توجه به جلسه غیرعلنی یکشنبه و جلسه‌ای که شنبه در سازمان برنامه و بودجه داشتیم، تقریبا اقناعی که از نظر نمایندگان لازم بود، انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: یک کلمه ای از ابتدا اشتباه مطرح شد و آن اینکه ما اساساً چیزی به نام حذف نداریم، دولت می خواهد من یارانه ارزی که به واردکنندگان پرداخت می کردم را می خواهم به صورت نقدی ریالی یا به صورت بن کالایی به مصرف کننده پرداخت کنم.

زارع در پایان در این زمینه، گفت: من به شخصه موافق حذف ارز ترجیحی و یارانه ریالی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز