خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

دفاع مقدس، مهم‌ترین الگوی مقابله با جنگ نرم دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۵۵

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: تنها راه مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان در جنگ نرم احیای فرهنگ دفاع مقدس و الگو گرفتن از شکل فرماندهی و روحیه ولایتمداری رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‍غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از موثرترین عوامل توفیقات روزافزون کشور و تنها راه پیروزی بر دشمنان حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره توطئه‌های روزافزون دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از اهداف راهبردی آنان را امروزه ایجاد یأس و نومیدی در جامعه، اعتماد زدایی، سیاه نمایی، اعتقاد زدایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات عنوان کرد و افزود: در چنین شرایطی فقط با روحیه ایثار، از جان گذشتگی و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است که می‌توان در برابر این هجمه‌های سنگین ایستادگی کرد.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: امروز کشور از یک امنیت پایدار که می‌تواند زیر ساخت توسعه پایدار نیز باشد بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر ما امروز شاهد توسعه در بخش‌های مختلف و پیشرفت‌های علمی در کشور هستیم و می‌توانیم مدعی مقام‌های برتر در حوزه‌‍‌های مختلف باشیم در سایه سار امنیت پایدار است.

امیرسرتیپ حاجیلو، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک منطقه و جزیره ثبات در دنیا معرفی کرد و افزود: امروز ما به یک خودباوری رسیدیم که توانسته‌ایم چه به لحاظ آمار و چه به لحاظ توسعه و پیشرفت تجهیزات و تسلیحات، در اوج آمادگی باشیم.

وی گفت: تنها راه مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان در جنگ نرم احیای فرهنگ دفاع مقدس و الگو گرفتن از شکل فرماندهی و روحیه ولایتمداری رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز